سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دزدگیر ماشین از ایران کارلوکس

 

 

خرید دزدگیر ماشین

 

 

خرید دزدگیر ماشین از ایران کارلوکس

 

دزدگیر ماشین یکی از مهم‌ترین ابزارهای امنیت خودرو شماست و شما می‌توانید با انتخاب یک دزدگیر ماشین قوی و به‌روز از ایران کارلوکس تا حد بسیار بالایی امنیت ماشین خود را تضمین کنید. 
استفاده از بهترین دزدگیرهای ماشین با برندهای جا افتاده مانند دزدگیر ماجیکار و دزدگیر ایزیکار می‌تواند در حکم بیمه سرقت ماشین شما باشد. البته بسیار از مدل‌های دزدگیر ماشین به همراه خود یک بیمه نامه رایگان سرقت را دارند. دزدگیر ماجیکار M125AS یک سال بیمه سرقت بیمه آسیا را با خود به همراه دارد و این خود سندی بر اعتبار توانایی این دزدگیر ماجیکار است.
این واقعیتی است که یک شرکت بیمه اگر از کارکرد امنیت بالای این دزدگیر خودرو مطمئن نبود هیچگاه با قیمتی کاملا مناسب به همراه دزدگیر این بیمه‌نامه را در اختیار شما نمی‌گذاشت.
اما دزدگیر ماشین دیگر یک دستگاه ساده حساس به حرکت و تکان ماشین نیست. دزدگیر های ماجیکار و  ایزیکار و برخی دیگر از برندهای دزدگیر ماشین اکنون توانایی‌های بسیار زیادی را در خود نهفته‌اند که عملا آنها را به قلب حسگرهای ماشین بدل می‌کند. 
در انواع دزدگیر ماشین یک نکته بسیار اهمیت دارد و آن برد دزدگیر است. دزدگیر های خوب اغلب از بردی بیش از یک کیلومتر برخوردارند اما این برد در سطح صاف به این اندازه میرسد و باید توجه داشته باشید که بهترین فاصله در شهرها برای دزدگیر 400 متر است و کارایی و سیگنال رسانی دزدگیر ماشین در این فاصله از بهترین کیفیت برخوردار است. پس سعی کنید ماشین خود را در فاصله ای بیش از چهارصد متر از خود پارک نکنید.
اما برخی ویژگی‌ها در دزدگیر ماشین‌های پیشرفته وجود دارد که  آنها را بیشتر از آن که برای ایمنی ماشین مهیا کنند برای رفاه حال راننده ماشین طراحی شده است. دزدگیر ماشین با قابلیت "کیلس" یکی از این قبیل امکانات رفاهی است.  دزدگیر های کیلس این امکان را به شما می دهند که در روزهای سرد زمستان از راه دور ماشین را روشن کنید تا بخاری ماشین آن را گرم کرده و در هنگام سوار شدن ماشین دیگر احساس سرمای داخل اتاق را نداشته باشید.
دزدگیر خودرو باید از امکانات خاص دیگری نیز بهره ببرد مانند 
•    تعدادی حسگر که می‌تواند سویچ‌ها، حس‌گر فشار و ردیاب حرکت را شامل شود.
•    یک آژیر که معمولا می‌تواند به چند شکل صدا تولید کند که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید هرکدام را فعال کنید.
•    گیرنده رادیو که امکان کنترل با استفاده از دکمه، بدون نیاز به سیم را فراهم می‌کند.
•    باتری کمکی که در صورت قطع باتری اصلی می‌تواند کار کند و مانع از خارج شدن دزدگیر از مدار شود.
•    واحد کنترل کامپیوتری که به نوعی مغز دزدگیر با شما می‌آید و امکان نمایش هر صدا و هر چیزی از هشداردهنده را فراهم می‌کند.